Startuje kampania sprzedażowa notebooków ASUS serii G, łącząca Rich media z działaniami performance

16-17 września startuje kampania ASUS promująca notebooki z serii G. Urządzenia o bardzo wydajnych parametrach dedykowane są bardziej wymagającym odbiorcom, zwłaszcza pasjonatom gier. Za realizację kampanii internetowej odpowiada Mediaverse, agencja specjalizująca się w najnowszych trendach reklamy online oraz analityce webowej, natomiast kreację przygotowała agencja reklamowa PoProstu. Kampania potrwa do połowy października br.

Kampania promocyjna notebooków dla graczy ASUS Seria G, za której realizację odpowiada Mediaverse, ma za zadanie zainteresować Użytkowników promowanymi produktami, wyeksponować ich zalety, a finalnie przyczynić się do zwiększenia sprzedaży.Klienci, w ramach promocji, w zamian za zakup komputerów ASUS G750JZ, G550, R510 oraz X550, otrzymują kupon na pakiet aplikacji Intel Software Starter Pack, o wartości 500 zł. 

 

Agencja odpowiada za planowanie i zakup mediów, optymalizację oraz monitoring kampanii. W ramach działań wykorzystane zostaną formaty Rich media, rozliczane w efektywnościowym modelu CPC, pozwalające na interakcję użytkowników z reklamą oraz wzbudzenie ich zainteresowania. Dodatkowo wykorzystano kanały typowo performance?owe, zapewniające odpowiedni zasięg i efektywność kampanii. Dla każdego z wybranych sklepów internetowych przygotowano indywidualne kreacje reklamowe, umożlwiające przejście do konkretnego modelu notebooka.

Mediaverse to agencja marketingu online skutecznie działająca na rynku od 2010 roku. Specjalizuje się w najnowszych trendach reklamy internetowej (RTB, Mobile, Video, Google, Retargeting) oraz analityce webowej, optymalizując działania reklamowe, wykluczając najsłabiej konwertujące kanały mediowe, elementy kampanii. Pozwala to systematycznie obserwować poprawę zarówno parametrów mediowych jak i realnych celów  biznesowych. Tworzenie autorskich rozwiązań na potrzeby danego Klienta oraz wykorzystanie najnowszych technologii w reklamie internetowej, w połączeniu z mierzalnością efektów w czasie rzeczywistym, wyróżnia Mediaverse na tle innych agencji. Firma planuje komunikacje online dla takich marek jak: ASUS, Gigabyte, Marwit, Supersam.pl, Mastercook, Mobile Vikings, AMAZON, LC Corp i wielu innych. 

Więcej na:

www.mediaverse.pl
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Piotrowicz
mail:pr@mediaverse.pl
mob:605 948 341

źródło: PressOffice.pl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...