Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes

Autorzy: Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk

Start-up po polsku

Książkę tę powinien przeczytać każdy młody przedsiębiorca. Zawiera ona solidne podstawy, które pomogą Ci rozpocząć działalność na rynku w warunkach dużej niepewności. I nie chodzi jedynie o branżę technologiczną. Jeśli zastanawiasz się nad założeniem własnej firmy, jest to książka dla Ciebie. Pomoże Ci odpowiedzieć na pytania, czy, dlaczego i jak ją założyć oraz jak zadbać o jej rynkowe przetrwanie.

Paweł Tkaczyk, autor książki Zakamarki marki
To absolutnie obowiązkowa pozycja dla kogoś, kto rusza w start-upową podróż. Kompendium początkującego przedsiębiorcy, obok którego nie powinieneś przejść obojętnie. Polecam wszystkim marzącym o własnym biznesie.

Przemysław Pająk, redaktor naczelny Spider?s Web
Od zera do milionera – załóż i skutecznie rozwijaj własny e-biznes!
Dowiedz się, jak realizować swoje pomysły biznesowe
Naucz się zdobywać fundusze na rozwój przedsiębiorstwa
Poznaj skuteczne sposoby sprzedaży i zarządzania firmą
Odkryj najlepsze metody komunikacji z klientami

Chcesz założyć własny e-biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zawsze marzyłeś o własnej firmie, ale nie miałeś odwagi zrezygnować z bezpiecznego etatu? Masz doskonałe pomysły na działalność w sieci, ale jak dotąd coś ciągle przeszkadzało Ci je realizować? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, najwyższa pora zmienić coś w życiu! Załóż własną firmę, zdobądź fundusze na jej rozwój, przemyśl strategię działania i ruszaj do boju! Świat stoi przed Tobą otworem i być może już czeka na Twój produkt lub Twoją usługę!
Pierwszy krok już wykonałeś – udało Ci się znaleźć tę książkę.
Teraz musisz już tylko zapoznać się z zawartą w niej wiedzą i zacząć wdrażać ją w życie! Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes to pozycja, która ułatwi Ci podjęcie najważniejszych decyzji dotyczących prowadzenia własnej działalności gospodarczej w internecie i pomoże ominąć przeszkody piętrzące się na drodze początkującego e-biznesmena. Dowiesz się z niej nie tylko, co robić, aby odnieść sukces, lecz również, czego zdecydowanie robić nie należy i jakie pomysły są z góry skazane na fiasko.

Nie czekaj, odważ się i zacznij działać!
Pomysł na skuteczny e-biznes
Tworzenie biznesplanu i pozyskiwanie środków
Wybór odpowiedniego typu działalności gospodarczej
Zarządzanie wizerunkiem i marką firmy
Dobór pracowników i zarządzanie kadrami
PR, komunikacja i marketing
Ciekawostki, studia przypadków i rady praktyków
Sukces jest w zasięgu ręki, czy jesteś gotów po niego sięgnąć?

Kamila Mikołajczyk jest prezesem agencji Brand Gravity oraz ekspertem w dziedzinie projektowania komunikacji i corporate identity. Na co dzień doradza firmom w planowaniu działań wizerunkowych, budowaniu świadomości marki oraz działaniach PR. Z wielkim zaangażowaniem współprowadzi i rozwija również projekt Porta Kal. Z zamiłowania personal shopperka i szkoleniowiec dress code?u w biznesie.
Dariusz Nawojczyk jest dyrektorem marketingu & PR w polskiej chmurze obliczeniowej Oktawave. Od ośmiu lat buduje strategie biznesowe oraz komunikacyjne dla branży usług IT w Polsce. Specjalista w zakresie teorii komunikacji i zarządzania marketingowego. Pasjonat nowych technologii i nowych mediów. Autor i project manager w kilkunastu polskich start-upach.

Kliknij, jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...