Zwycięska przewaga w biznesie

PAWEŁ WIĄCEK

Jeżeli prowadzisz własny biznes, zapewne doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak wielka w dzisiejszych czasach jest konkurencja na rynku. To właśnie ona sprawia, że umiejętność pozyskiwania klienta, a później jego odpowiednia obsługa, jest często tym, co pozwala odnieść sukces lub też jest przyczyną spektakularnej porażki.

Dlaczego? Ponieważ badania jednoznacznie wykazują, że zadowolony klient opowie o swoim zadowoleniu z transakcji średnio trzem osobom, natomiast klient niezadowolony o swoim niezadowoleniu opowie co najmniej ośmiu osobom!

Jeśli działasz w biznesie, to na pewno zdajesz sobie z tego sprawę. Na pewno wiesz, że umiejętna obsługa klienta przed i po zakupie produktu to nie tylko coś, co może rozwinąć skrzydła Twojej firmie, ale konieczność, która może zadecydować, czy ta firma będzie wciąż istniała za rok, dwa albo dziesięć lat. Pytanie tylko, czy Ty WIESZ, jak osiągnąć taki efekt, który da Ci przewagę w biznesie?

Kliknij tu jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...