Dzwonisz, sprzedajesz

ARTUR AFFEK

Wyobraź sobie teraz, że właśnie za sprawą słuchawki telefonicznej jesteś w stanie w pełni zrozumieć człowieka po drugiej stronie ? umiesz odczytywać jego stan emocjonalny oraz nastawienie, potrafisz też umiejętnie wychwycić, co tak naprawdę leży mu na sercu, a w związku z tym, dlaczego zachowuje się tak, jak się zachowuje (np. kiedy jest nieprzyjemny, agresywny, obcesowy).

Dysponujesz też narzędziami, które pozwalają przełamać tę nieprzychylną postawę. W związku z tym, choć spotykasz na swojej drodze najróżniejsze i najdziwniejsze postaci: no bo przecież są sangwinicy, są cholerycy, melancholicy i flegmatycy, to jednak Ty jesteś w stanie dogadać się z każdym.

Ale prawdziwą satysfakcję daje Ci przekonanie do siebie tzw. trudnego klienta, a więc takiego, do którego inni handlowcy nie są w stanie zbliżyć się nawet o włos. Gdyby to była gra albo film, to ten trudny klient byłby niewątpliwie BOSSEM. W rzeczywistości jednak większość z nich ma do sprzedawców takie, a nie inne podejście, ponieważ w przeszłości zostali skrzywdzeni lub oszukani.

Kliknij tu jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...