Jak wykorzystać internet w poszukiwaniu pracy?

Anna Owczarz

Na współczesnym rynku pracy dużą rolę przy poszukiwaniu zarówno kandydatów, jak i ofert zatrudnienia, odgrywa Internet. Coraz więcej firm decyduje się na umieszczenie swoich ofert na stronach WWW, powstają banki ofert i strony, na których osoby poszukujące pracy zamieszczają informacje o swoich kwalifikacjach. W poszukiwaniu pracy można też skorzystać z grup i forów dyskusyjnych. Sieć jest źródłem ogromnej ilości informacji, należy tylko wiedzieć, gdzie i jak ich szukać.

Książka „Jak wykorzystać Internet w poszukiwaniu pracy?” to przewodnik dla tych, którzy chcą skorzystać z możliwości największego dziś medium informacyjnego. Opisuje serwisy internetowe poświęcone pracy: od dużych i znanych portali, takich jak Onet, Interia czy Wirtualna Polska, po typowe serwisy branżowe i należące do prasy. Przedstawia grupy dyskusyjne, z jakich można skorzystać, aby znaleźć oferty i porozmawiać z innymi osobami poszukującymi zatrudnienia. Przydatne wskazówki znajdą tu osoby poszukujące pracy w Polsce i za granicą, rozpoczynające własną działalność gospodarczą i szukające miejsca na praktykę studencką lub pracę wakacyjną.

Praca w Polsce — serwisy internetowe i grupy dyskusyjne

Poszukiwanie pracy za granicą

Program „Pierwsza praca”

Wyszukiwanie zleceń dla działalności gospodarczej

Praca dla osób niepełnosprawnych

Wyszukiwanie ofert konkretnego pracodawcy

Korzystanie z kalkulatora wynagrodzeń i porad prawnych w Internecie

Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych

Kliknij tu jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...